2.   Zadání a změny uživatelského profilu a hesla

2.1 Jak vyplnit prvotní data uživatelského profilu?

Z úvodní obrazovky zvolte možnost „Registrovat“ nebo přes záložku „Přihlásit“ zvolte „Registrace do systému“. Zobrazí se Vám formulář pro registraci uživatele. Vyplnění některých položek je povinné. Tyto položky jsou označeny hvězdičkou. Žádáme Vás, abyste při vyplňování údajů postupovali pečlivě, protože některé údaje jsou systémem využívány pro komunikaci s Vámi a v případě, že by byly vyplněny nesprávně, mohlo by se stát, že nebudete schopni se systémem spolupracovat. Pokud byste, například, uvedli nesprávnou e-mailovou adresu, nemohl by Vám systém doručit aktivační kód a Vy byste nebyli schopni se do systému přihlásit. Doporučujeme uvést telefonní číslo. Tím nám umožníte zaslat rychlou informaci v případě nenadálé změny.

Pro dokončení registrace musíte během 24 hodin od registrace Váš účet aktivovat. Jestliže tak neučiníte, informace o Vašem účtu budou systémem automaticky vymazány a Vy je budete moci znovu kdykoli později vložit.

2.2 Jak lze upravit data uživatelského profilu?

Po přihlášení zvolte v úvodní obrazovce záložku „Změnit profil“. Následně bude zobrazen formulář uživatelského profilu se všemi dosud zadanými údaji, které je možno měnit. Po vyplnění požadovaných změn pokračujte tlačítkem „Změnit profil“.

2.3 Jak mám změnit heslo?

Po přihlášení zvolte v úvodní obrazovce záložku „ZMĚNIT PROFIL“. Zde zadejte do kolonky "Heslo" nové heslo a do kolonky "Heslo (znovu)" opět nové heslo pro kontrolu. Zadání potvrďte kliknutím na tlačítko "ZMĚNIT PROFIL".

2.4 Zapomněl jsem heslo, můžete mi ho poslat?

Vaše heslo je samozřejmě chráněno systémem – proto ho ani my neznáme a sdělit nemůžeme.

Použijte nabídku „Zapomenuté heslo“ v záložce „Přihlásit“. Po zadání požadovaných údajů Vám systém vygeneruje a zašle heslo nové. V případě problémů kontaktujte podporu systému přes odkaz „Zákaznická podpora“.

2.5 Zaregistroval jsem se a doposud mi nepřišel potvrzovací e-mail!

Po Vaší úspěšné registraci do systému AMSBus.cz systém vygeneruje e-mail s aktivačním kódem a neprodleně zašle na e-mailovou adresu, která byla zadána v registraci. Nelze bohužel určit ani ovlivnit to, jak dlouho trvá doručení do e-mailové schránky uživatele, protože to je ovlivněno propustností sítě a nastavením e-mailových serverů, přes které musí elektronická pošta projít.

E-mailová adresa musí být platná a funkční! Jestliže je adresa při registraci zadána chybně, systém odešle zprávu na tuto adresu a Vám doručena nebude. To samé platí, pokud máte např. plnou e-mailovou schránku.

Odchozí zpráva je generována automaticky a některé e-mailové servery mohou takovéto zprávy odmítat, protože je považují za nevyžádané. Proto je také možné, že Váš poštovní server automaticky vložil doručenou zprávu s vygenerovaným potvrzovacím kódem do složky s nevyžádanou poštou (např. Nevyžádaná pošta, Spam a Viry, Odpad apod.)“. V tomto případě doporučujeme vytvořit pravidlo (filtr) pro povolení příjmu e-mailových zpráv zasílaných z adresy rezervace@amsbus.cz.

2.6 Jak mám změnit e-mailovou adresu?

Změna e-mailové adresy není možná. V případě, že budete používat jinou e-mailovou adresu nebo jste zadali e-mailovou adresu chybně, je nutno vytvořit novou registraci.

Nápověda

  1. Principy AMSBus.cz
  2. Zadání a změny uživatelského profilu a hesla
  3. Rezervace jízdenek
  4. Prodej e-jízdenek
  5. Ochrana platby, problémy s platební kartou
  6. Nejčastěji kladené dotazy
  7. O nás